Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

Nightstalker - Dead Rock Commandos (Album)


Υπάρχουν κάποιες φορές που προσπαθεί κάποιος να γράψει για ένα θέμα δυο αράδες λέξεις, και στο μυαλό του υπάρχουν χιλιάδες άλλες, που στριμώχνονται για το ποιά θα καταλήξει στο κείμενο.
Κάπως έτσι νιώθω και εγώ από την στιγμή που αποφάσισα να γράψω για τους Nightstalker, τους πατέρες του Stoner Rock στην ελλάδα, και μία απο τις κορυφαίες μπάντες στο είδος τους στον πλανήτη.
Και αν αυτό μπορεί να φανεί κάπως σε μερικούς.........είναι δικό τους πρόβλημα , πάμε παρακάτω.

Μιλάμε για τέσσερις ''τύπους'' που τα τελευταία 25 σχεδόν χρόνια μας έχουν χαρίσει απίστευτες δουλειές όπως είναι τα  ''Use'', ''Just a Burn'' και  ''Superfreak'', μιλάμε για τους ίδιους που αν και έχω να τους δώ ζωντανά από το 2009, όσες φορές και να τους παρακολούθησα ποτέ δεν ένιωσα πως έκαναν ''αρπαχτές'', γιατί έπαιζαν για το κοινό τους με τέτοια ενέργεια, σαν να ήταν η τελευταία τους εμφάνιση, μιλάμε για τον Ανδρέα (Bass) και τον Ντίνο (Drums) που δίνουν ρυθμό στα κομμάτια τους, για τον Τόλη που μας ξετρελαίνει κάθε φορά με τα Riffs του, και βέβαια για τον Αργύρη, μια από τις κορυφαίες φωνές και έναν απο τους κορυφαίους Frontman που έχει δει  αυτή η χώρα, και όχι μόνο.

Και όσο για το ''Dead Rock Commandos'', απλά οτι είναι ένα ακόμα καταπληκτικό άλμπουμ, με τις γνωστές Heavy, Hard Rock, Stoner ως και Psychedelic επιρροές του, να συνδυάζονται με έναν πιο σύγχρονο ήχο τόσο όμορφα και τόσο απλά, (όπως πάντα άλλωστε ) και με μερικά φοβερά κομμάτια όπως ειναι τα ''Go Get Some'', ''Dead Rock Commandos'' και ''Children Of  The Sun'' που λατρέψαμε αμέσως.

<< Για ένα πράγμα είμαι εντελώς σίγουρος για τον εαυτό μου, πως όσα χρόνια και να περάσουν, το μόνο που δεν θα μπορέσει να μου πάρει κανείς, είναι η μουσική που μου χαρίζουν κάποιοι καλλιτέχνες, και πως θα συνεχίσω να τσακώνομαι με τον γείτονα επειδή έχω τέρμα το ''Just a Burn''.
Ε....καιρός είναι να μάθει και αυτός απο μουσική >>



http://www.facebook.com/pages/Nightstalker-Official

http://www.nightstalkerband.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου